Гарантия

При покупці у нашому магазині надається місяць гарантійного обслуговування.

Також додатково ви можете придбати річне гарантійне обслуговування, його вартість складає:

 

 

 

 

 

 

    •  20$ - iPhone, iPad, iPod

 

  •  40$ - MacBook, iMac 

 

 



Договірні гарантійні зобов'язання

магазину iPeople

 

 

 

1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробу перевіряється при покупці.

 

2. Гарантія на продані комплектуючі та вироби, за умови дотримання умов гарантії, має на увазі під собою безкоштовний ремонт комплектуючих і виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.

 

3. Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів підтверджуючих придбання (товарний чек), і даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями і розписом покупця.

 

4. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх ушкоджень.

 

5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках: - втрати гарантійного талона (якщо виріб їм комплектується, крім виробів з ОЕМ-постачання), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем; - неспівпадання серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні ( якщо виріб їм комплектується, крім виробів в ОЕМ-постачання); - пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих; - наявності механічних ушкоджень (пом'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертим маркуванням виробу, нерозбірливимі серійними номерами; - наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.); - наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили; - з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін) ; - наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п.; - несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів; - виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушенні правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача); - при неповній комплектації виробу, відсутності доданої документації, драйверів, кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією; - роботи виробу з неліцензійними, не сертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами; - невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми чинниками (кліматичними й іншими); - некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash-Bios і т.п .); - а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

 

6. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

 

7. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів, без урахування часу транспортування.

 

8. Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо: - товар новий, тобто який не був в експлуатації, не був активований і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п., програмне забезпечення не змінювалося.

- збережені:

  • повна комплектація;
  • транспортні плівки;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • заводське маркування.

 

 

 

 

 

Додатки:

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку через:

 

  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талону;
  • якщо серійний або ІМЕІ номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

 

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
  •  (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості,
  •  механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;

пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.