Гарантія, Обмін, Повернення

Пакети послуг

При покупці нової техніки у нас, клієнту надається офіційна гарантія від виробника (термін гарантії позначається виробником) та у подарунок місяць гарантійного обслуговування від нашої мережі.

 

Додатково можна придбати гарантійне та сервісне обслуговування пристрою від нашої мережі.

Пакет послуг iStart - комплексний, стартовий, збалансований набір послуг для iPhone / iPad / Apple Watch / Mac, який включає все необхідне для повноцінного користування продукцією Apple.

Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
iPhone  45$ 75$ 
iPhone Pro и Pro Max 50$ 80$
Watch 3, SE  35$ 65$
Watch 5, 6, 7  45$ 75$
iPad 10.2 / Air / Mini 45$ 75$
iPad Pro 50$ 80$
Mac 50$ 80$
iMac 70$ 100$
AirPods Max 40$ 70$
AirPods / HomePod / Apple TV 20$ 50$
Apple Pencil / Magic Mouse 2 20$ 50$
Magic Keyboard 2 / Magic Trackpad 2 20$ 50$

* ціна в грн по актуальному курсу

 

Пакет послуг iCare (iPhone) - план захисту від мережі iPeople, який включає збалансований пакет iStart, послугу моментальної заміни iPhone і сервіс Protect (захист дисплея від розбиття). З пакетом послуг iCare, ми продовжимо Вашу гарантію та сервісне обслуговування, безкоштовно замінимо дисплей без додаткових витрат на транспортування, демонтаж та повторне встановлення.

Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
iPhone SE20/22 / XR  90$ 120
iPhone 11 100$ 130$
iPhone 11 Pro / 11 Pro Max 110$ 140$
iPhone 12 / 12 mini 120$ 150$
iPhone 12 Pro 130$ 160$
iPhone 12 Pro Max 150$ 180$
iPhone 13 / 13 mini 130$ 160$
iPhone 13 Pro 150$ 180$
iPhone 13 Pro Max 165$ 195$

* ціна в грн по актуальному курсу

 

 

Пакет послуг iCare (Mac) - план захисту від мережі iPeople, який включає збалансований пакет iStart, можливість встановлення Microsoft Office або Windows (на вибір), безкоштовне гравіювання, чистку та діагностику.

Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
MacBook / Mac Mini / iMac 100 130$

* ціна в грн по актуальному курсу

 

 

Пакет послуг iCare (Apple Watch) - план захисту від мережі iPeople, який включає збалансований пакет iStart і сервіс Protect (захист дисплей від розбиття).

Із пакетом послуг iCare, ми продовжимо Вашу гарантію та сервісне обслуговування, безкоштовно замінимо дисплей без додаткових витрат на транспортування, демонтаж та повторне встановлення.

Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
Apple Watch (series 3/SE) 70$ 100$
Apple Watch (series 5/6/7) 90$ 120$

* ціна в грн по актуальному курсу

 

 

Пакет послуг iCare (iPad) - план захисту від мережі iPeople, який включає збалансований пакет iStart і сервіс Protect (захист дисплей від розбиття).

Із пакетом послуг iCare, ми продовжимо Вашу гарантію та сервісне обслуговування, безкоштовно замінимо дисплей без додаткових витрат на транспортування, демонтаж та повторне встановлення.

Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
iPad (10.2 /Mini 5 /Mini 6) 70$ 100$
iPad Air, Pro 11 / 12.9 150$ 180$

* ціна в грн по актуальному курсу

 

 

Пакет послуг iCare+ – комплексний, збалансований і максимальний набір послуг для нових iPhone (iPad, Macbook, iMac, Apple Watch), що включає все необхідне для повноцінного користування продукцією Apple. Крім цього, ми захистимо Ваш пристрій від механічних пошкоджень та потрапляння рідини. А якщо з Вашим пристроєм нічого не станеться, Ви зможете обміняти його і отримати 75% від вартості пристрою.

Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік
iPhone 20% від вартості
iPad 20% від вартості
Apple Watch  25% від вартості
Macbook, iMac, Mac Mini 12% від вартості

 

Додаткову інформацію можна отримати, зв'язавшись із нашими консультантами за телефонами, вказаними на сайті або звернутися до наших магазинів.

 

При купівлі уживаної техніки у нас клієнту надається обмежена гарантія від компанії Apple (якщо вона ще діє) і в подарунок місяць гарантійного обслуговування від нашої мережі.

 

Додатково можна придбати річне (дворічне) гарантійне та сервісне обслуговування пристрою від нашої мережі.
Пакет послуг iBox - комплексний, стартовий, збалансований набір послуг для вживаних iPhone/iPad/Apple Watch/Mac, який включає в себе все необхідне для повноцінного користування продукцією Apple.
Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
iPhone SE1 / 6S 30$ 60$
iPhone 7/7+, 8/8+, SE2 35$ 65$
iPhone X, XR, XS, XS Max, 11 50$ 80$
iPhone 11 Pro / 11 Pro Max 50$ 80$
iPhone  12/12 Pro/Pro Max/12 mini 60$ 90$
iPhone  13/13 Pro/Pro Max/13 mini 60$ 90$
iPad / Watch 45$ 75$
MacBook 50$ 80$
iMac 70$ 100$

* ціна в грн по актуальному курсу


Пакет послуг iBox+ -
план захисту від мережі iPeople, який включає збалансований пакет iBox і сервіс Protect (захист дисплея від розбиття).
Його вартість складає:

 

Модель: 1 рік 2 роки
iPhone SE1 / 6S 45$ 75$
iPhone 7/7+, 8/8+, SE20/SE22 65$ 95$
iPhone X, XR, XS, XS Max, 11   80$ 110$
iPhone 11 Pro / 11 Pro Max 110$ 140$
iPhone 12 /12 Pro /12 mini /12 Pro Max 150$ 180$
iPhone 13 /13 Pro /13 mini /13 Pro Max 170$ 200$

* ціна в грн по актуальному курсу

 

 

Важлива інформація:

- гарантія на заміну дисплея діє один раз (протягом дії пакета захисту);
- гарантія не розповсюджується на "топлені" iPhone;
- заміна здійснюється тільки за наявності гарантійного талону.


Додаткову інформацію можна отримати, зв'язавшись з нашими консультантами за телефонами, вказаним на сайті або звернутися в наші магазини.

 

Сервіси від Support.ua

 

 

 

 

 

 

 

Договірні гарантійні зобов'язання магазину iPeople

Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробу перевіряється при покупці.

 

  1. Гарантія на продані комплектуючі та вироби, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт комплектуючих та виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.

 

  1. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують придбання (товарний чек), та даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом покупця.

 

  1. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, які містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.

 

  1. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
  • втрати гарантійного талона (якщо виріб ним комплектується, крім виробів з ОЕМ-постачання), наявності в ньому записів або виправлень, скоєних не Продавцем;
  • незбіг серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується, крім виробів з OEM-постачання);
  • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
  • наявність механічних пошкоджень (пам'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробу, нерозбірливими серійними номерами;
  • наявність ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
  • наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу тощо);
  • наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
  • несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
  • виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику);
  • при неповній комплектації виробу, відсутності доданої документації, драйверів, кабелів, кріплення та оригінальної упаковки або з пошкодженою комплектацією;
  • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
  • некоректна робота з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash-Bios тощо);

в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

«Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: 

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.»

 

  1. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до сертифікованого сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

 

  1. Заміна виробу проводиться лише в тому випадку, якщо вона не може бути відремонтована, на підставі укладання сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів без урахування часу транспортування.

 

  1. Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
  • товар новий, тобто не був в експлуатації, не був активований і не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо, програмне забезпечення не змінювалось;
  • збережено:
  • повна комплектація;
  • транспортні плівки;
  • цілісність та всі компоненти упаковки;
  • заводське маркування.

 

Доповнення

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадку, якщо виявлено:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціоновані розкриття, ремонт або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • неправильне заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний або ІМЕІ номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

 

Я можу обміняти товар чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
 

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.


Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
 

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обмінювати чи повернути товар можна в магазині нашої мережі, в якому ви придбали Товар.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Якщо ви знаходитесь в другом місті, де немає нашого магазину, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.:  098-565-4900. Умови обміну або повернення товару вказані

вище.

 

 

Договір публічної оферти

// //